[:fa]کفپوش گرانولی یا پلاستیک برای پوشاندن سطح های مختلف به خصوص فضاهای ورزشی کاربرد دارند. به این کفپوش ها کفپوش ضربه گیر، کفپوش ورزشی و کفپوش پارکی هم می گویند. با توجه به وزن زیاد این کفپوش ها، بعد از قرار گرفتن روی زمین خود به خود ثابت باقی میمانند اما برای مستحکم تر شدن، گاهی آنها را با چسب و پیچ محکم می کنند

یک از  کاربردی ترین کفپوش های باشگاهی (سالن های بدنسازی) نیز می باشد که همچنین به عنوان کفپوش در باشگاه ها، زیر وزنه، معابر، پارک ها، شهر بازی ها و غیر مورد استفاده قرار میگیرد ضمنا در ادامه با موارد بیشتر آن آشنا خواهید شد.

موارد استفاده از کفپوش های گرانولی

کفپوش لاستیکی یا گرانولی با استحکام و ماندگاری مناسب در مکانهای که در معرض تردد زیاد، وزن های بالا و عوامل محیطی شدیدی هستند استفاده می شوند. مانند، پارک ها، حیاط مهد کودک، حیاط مدرس ها، پیاده روها، استخرها، باشگاه بدنسازی و ورزشی و همچین اصطبل حیوانات.

هر چند شکل ظاهری کفپوش های گرانولی مختلف و هم یکسان هستند ولی تراکم مناسب، نوع متر یال و فرمولاسیون، تفاوت فراوانی در کیفیت و کارکرد کفپوش های لاستیکی به وجود می آورد نامناسب بودن تراکم کفپوش می تواند باعث ترک خوردن، پوسته شدن، کاهش عمر و کارکرد این محصول گردد. هر چه تراکم کفپوش ها بالاتر باشد ذرات لاستیک به هم چسبیده و فشرده هستند و سختی و دوام بالاتری در مقابل فشارهای مختلف دارند.

مزایای کفپوش های گرانولی

دوام و ماندگاری بالای کفپوش مدیون مقاومت بالای آن است. به علت خاصیت الاستیسیته این کفپوش ها تمام ضربه ها را به خود جذب می کند. در باشگاه های بدن سازی که انواع وزنه های سنگین استفاده می شوند انتخاب مناسبی هستند. این نوع کفپوش ها در برابر تابش نور خورشید مقاومند و تغییر رنگ نمیدهند. در مقابل باران و برف هم مقاومت بالایی دارند بنابراین قابل استفاده در فضاهای باز مثل پارک بازی یا حیاط مدارس هستند.

کفپوش های گرانولی در ضخامت های 30،25،20 میلی متر تولید میشوند و ابعاد معمول آن ها 50*50 سانتی متر و یا 1*1 متر است البته می توان به صورت سفارشی در ابعاد دیگری هم درخواست تولید آن را داد. این نوع کفپوش ها در رنگ بندی های مختلف و مناسب با محیطی که قرار است مورد استفاده قرار گیرند، وجود دارند.

شرکت تولیدی صنعتی آتیه فوم

راه های ارتباط با ما :

آدرس : تهران – خیابان شوش – ابتدای خیام جنوبی – سمت چپ – نبش کوچه جلالی ثانی – پلاک 18 و 20

شماره های تماس :

02155159231

02155159232

02155606676

02155808185

02155819568

شماره همراه : 09109826447

اینستاگرام : Atiyehfoam

سایت :  www.atiyehfoam.com

ایمیل :  atiyehfoam@gmail.com

واتساپ :    09109826447[:]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up