[:fa]

آیا فوم(EVA) برای کف سالن بدنسازی خوب است ؟

فوم (EVA) یک گزینه عالی برای کف سالن بدنسازی است که در آن از وزنه های سنگین استفاده نمیشود. وقتی به مواد کفپوش سالن بدنسازی فکر می کنید، ممکن است چوب، لاستیک یا حتی بتن به ذهنتان خطور کند. کف سالن بدنسازی با فوم (EVA) یکی دیگر از گزینه های مناسب برای تقریباً هر محیطی است – به جز برای منطقه ای که وزنه های سنگین به طور مداوم رها می شوند.

فوم (EVA) مزایای زیادی دارد، مانند مزایای ضد خستگی، سهولت نگهداری، راحتی و مقرون به صرفه بودن (EVA) یک فوم کشسان و سلول بسته با نرمی و انعطاف پذیری لاستیک مانند است که آن را به گزینه ای عالی برای سالن بدنسازی یا فضای ورزشی تبدیل می کند و ( Greatmats ) مجموعه ای عالی از محصولات کف سالن بدنسازی فوم (EVA) دارد.

یک کفپوش فوم عالی (EVA)، کاشی تناسب اندام (Gym Floor Workout Fitness) با سطح سنگریزه است. این تشک ها از بهترین تشک هایی هستند که به طور خاص برای استفاده در سالن های بدنسازی خانگی و اتاق های وزنه سازی طراحی شده اند و از فوم با چگالی فوق العاده بالا و بادوام ساخته شده اند.

آنها برای مقاومت در برابر استفاده و سوء استفاده از تجهیزات ورزشی سنگین ساخته شده اند. همچنین ضد آب و بدون سرب و لاتکس است. این کفپوش بسیار متنوع است. می توان آن را دیوار به دیوار یا به عنوان نصب جزیره ای برای رفتن به زیر دستگاه های ورزشی یا وزنه ها نصب کرد. کاشی های رویه سنگریزه هر کدام 2*2 فوت دارند و تقریباً 4 فوت مربع سطح پوشش در هر کاشی ایجاد می کنند. لبه‌ های اره منبت کاری اره مویی به هم پیوسته به سبک پازل، نصب را ساده میکنند و هر تشک را محکم در جای خود نگه میدارند، حتی زمانی که تحت فشار هستند. تمیز نگه داشتن آن با جارو کردن یا استفاده از جارو برقی ملایم برای از بین بردن زباله ها در صورت نیاز آسان است.[:]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up