[:fa]انتخاب صحیح کفپوش دور استخر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بهتر است قبل از این امر به نکات اساسی توجه نمایید. در صورتی که تصمیم دارید محوطه دور استخر را با کفپوش مناسب استخر طراحی نمایید، به این نکته توجه کنید که کفپوش منتخب شما باید در برابر لغزندگی مقاوم بوده و مانع سر خوردن شود. ضمن این که این منطقه به دلیل وجود آب درون استخر دائما مرطوب خواهد بود و محصولی که برای کفپوش استخری در نظر گرفته‌اید باید در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی داشته باشد.

کفپوش استخری چیست؟

اگر یادتان باشد در سال های گذشته که چندان هم دور نیست کف استخرها از سنگ یا سرامیک درست می شد. در چنین محیط هایی بارها شاهد سر خوردن افراد روی این زمین های سفت و یا جمع شدن آب بودیم. گاهی نیز در فصل های سرد سال یا روزهای گرم با سرد و گرم شدن این کفپوش ها دچار سوزش کف پا یا سردی بیش از حد می شدیم.

همین حس ناخوشایند و خطرهایی که در کمین افراد شناگر و استفاده کنندگان از استخرها بود باعث شد صاحبان آن ها به فکر تغییر جنس کفپوش شوند. علاوه بر این با روی کار آمدن استخرهای پرورش ماهی و کشاورزی نیز محصولات جدیدی به نام کفپوش کف استخر روانه بازار شد. از آن زمان نیز تولیدکنندگان کفپوش ها مواد مختلفی را برای ساخت آن ها امتحان کردند که در ادامه به طور مختصر به آن ها اشاره می کنیم.

  • کفپوش های پلاستیکی استخر: این کفپوش ها در مدل های مختلف تهیه می شوند، اما مواد اولیه اکثر آن ها پلاستیک فشرده است.
  • کفپوش های چوب پلاست: این کفپوش ها از ترکیب پلاستیک و چوب ساخته می شوند. به گونه ای که ظاهر چوبی دارند و از سر خوردن افراد جلوگیری می کند.
  • کفپوش های سنگی: مدل جدید این کفپوش ها با قدیم متفاوت است. به گونه ای که در ساخت اکثر آن ها از بتن استفاده شده و ظاهر آن ها نیز به گونه ای است که از لیز خوردن افراد جلوگیری می کند.

حال که با انواع این کفپوش های استخری آشنا شدید در ادامه بیشتر در مورد کفپوش های پلاستیکی استخر با شما صحبت می کنیم:

انواع کفپوش پلاستیکی استخر

متفاوت بودن سلایق و نوع نیاز خریداران این محصولات باعث شده است تولید کنندگان این کفپوش های پلاستیکی استخر، این کالا را در طرح ها و رنگ های مختلف تهیه کنند. برخی از آن ها به طور کامل مشبک است. در برخی از طرح ها نیز قسمتی به صورت مشبک و قسمتی با زایده های پلاستیکی نازک پوشیده شده که باعث می شود امکان لیز خوردن افراد را کمتر کند.

این کفپوش های مشبک به صورت قطعات مربع شکل و در ابعاد مختلف عرضه می شوند. برخی دیگر از آن ها نیز به صورت پارچه پلاستیکی یکسره به عنوان کفپوش پلاستیکی استخرهای کشاورزی و پرورش ماهی به کار می روند. این محصولات به صورت کفپوش استخر رولی یا متری به فروش می رسند.

قیمت کفپوش پلاستیکی استخر

بسیاری از افراد علاوه بر کیفیت محصول، نیاز دارند که هزینه مناسبی نیز هنگام خرید کفپوش پلاستیکی استخر بپردازند. به همین دلیل در جستجوی پیدا کردن لیست قیمتی از آن ها هستند. اما آنچه باید به خاطر داشته باشید این است که همیشه فروشگاهی که به شما کالای ارزانتر عرضه می کند منصف تر نیست و همیشه کالای گرانتر نشان دهنده کیفیت محصول نیست. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که در قیمت این محصولات علاوه بر کیفیت و ابعادی که شما نیاز دارید، کارخانه تولید کننده آن نیز در قیمت آن ها تاثیر می گذارد.

شرکت تولیدی صنعتی آتیه فوم

راه های ارتباط با ما :

آدرس : تهران – خیابان شوش – ابتدای خیام جنوبی – سمت چپ – نبش کوچه جلالی ثانی – پلاک 18 و 20

شماره های تماس :

02155159231

02155159232

02155606676

02155808185

02155819568

شماره همراه : 09109826447

اینستاگرام : Atiyehfoam

سایت :  www.atiyehfoam.com

ایمیل :  atiyehfoam@gmail.com

واتساپ :    09109826447

 

 [:]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up